.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در هفته ای که گذشت


•سنت سالانه تجلیل مدیران ارشد مازندران از اصحاب رسانه، امسال بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با همه فراز و فرودها و نزول و صعودهایش در بزرگترین و زیباترین مجتمع ساحلی کشور یعنی مجتمع نفت محمودآباد برگزار شد.در این مراسم که با اهتمام استانداری، ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و انجمن رسانه های مجازی استان و نیز با همکاری نماینده محترم نور و محمودآباد و ریاست محترم مجتمع شکل گرفت، همه مسئولین موردنظر، برای قدرشناسی از اصحاب رسانه و گرامیداشت روز خبرنگار حضور یافته و در حد گنجایش جلسه زبان به تجلیل گشودند و هیچکدام نیز از استخدام زیباترین واژه ها نیز استنکاف نکردند.

•عطاالله یعقوب‌زاده جوان 27 ساله میاندرودی که شش روز پیش بر اثرسانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با موافقت خانواده‌اش زندگی را به 11 هموطن دیگر بخشید.خانواده فداکار این جوان میاندرودی با شنیدن نظر پزشکان در رابطه با مرگ مغزی و عدم امکان بازگشت به زندگی فرزندشان، به صورت داوطلبانه اعلام کردند که حاضرند برای نجات جان بیماران نیازمند کشور با این کار بزرگ موافقت کنندقلب ، ریه ، چشم ، کلیه ، استخوان دست و پا ، تاندوم ، کبد ، کشکک زانو ، از جمله اعضاء اهدایی این جوان مرگ مغزی است .این جوان از اهالی شهر سورک بوده و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق بود.

•در ادمه مسابقات المپیک قاسم رضایی فرنگی‌کار آملی وزن 96 کیلوگرم کشورمان که با پیروزی مقابل نمایندگان ترکیه، ارمنستان و کوبا به فینال مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک رسیده بود، در دیدار نهایی نیز از سد کشتی‌گیر قدرتمند روسیه گذشت و قهرمان شد.

•هم چنین در آخرین شب رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن، دیشب 17مرداد وزنه‌برداران فوق سنگین به مصاف هم رفتند که بهداد سلیمی با مهار وزنه های انتخابی خود موفق شد مدال طلای این دوره از مسابقات را نیز کسب کند.

•نماینده ساری و میاندرود با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از مجموعه استانداری مازندران را امضاء کرده ام گفت: مجمع نمایندگان استان مازنداران احساس کردند باید مسائلی را بررسی کنند و در رابطه با هزینه کرد بودجه ها ،تداخل وظایف و طرف مشورت قرار نگرفتن نمایندگان استان است .محمد دامادی فزود :ما به استاندار خیلی هم علاقه مند هستیم ولی این دلیل نمی شود که ضعف را نبینیم و وظایف خودمان را انجام ندهیم و این تحقیق و تفحص در راستای وظایف نمایندگی مان است.

• یک کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر تسریع در تحقیق و تفحص از استانداری، اظهار داشت: روزمرگی مدیران مازنی مانع توسعه یافتگی استان شد.محسن گرجی اظهار داشت: مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران نشان می دهد نمایندگان مجلس نهم عزم جدی در راستای ایفای نقش نظارتی خود دارند.وی با اشاره به نقش مهم مجلس در نظارات بر دستگاههای اجرایی گفت: متاسفانه در سالهای گذشته نظارت جدی و برجسته ای را از نمایندگان استان در مواجهه با کم کاری برخی دستگاههای اجرایی شاهد نبودیم.

•نماینده قائم شهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرکهای صنعتی گفت: تعداد شهرکهای صنعتی در استان مازندران از نظر کمی قابل توجه است اما در بعضی نقاط هنوز کم و کاستی هایی داریم مثل شهرک صنعتی زیراب که سالهای سال است که در سوادکوه پیگیری می شود.

•حجت الاسلام علی اکبرناطق نوری، رییس دفتربازرسی دفتر مقام معظم رهبری در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار شد، به تعریفی از شیعه پرداخت و گفت: شیعه در لغت به معنای پیروی و دنباله روی است.وی همچنین تأکید کرد: هر کسی که مدعی زمان ظهور امام زمان (عج) شود و برای ظهور ایشان تاریخ تعیین کند به گفته خود حضرت دروغگو و کذاب است.

•نماینده نورو محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث تحقیق و تفحص از استانداری مازندران گفت: این تقاضا در پی نقص های مدیریتی دراستان ، از سوی مجمع نمایندگان مازندران مطرح شد که تقریبا همه نمایندگان از جمله خود بنده آنرا امضاء کردیم.عبدالوحید فیاضی اظهار کرد : به این نقایص باید پیش از این رسیدگی می شد که متاسفانه اینگونه نشده است زیرا در حوزه دولتی استان ضعفهایی است که بیشتر متوجه مجموعه استانداری و معاونین استانداراست.

•اعضای بدن یك فرد مرگ مغزی شده آملی پس از عمل پیوند به پنج بیمار نیازمند حیات دوباره بخشید.
اعضای بدن «محمدرضا عباس نیا» 41 ساله كه هفته گذشته بر اثر تصادف با موتورسیكلت در جاده آمل - سرخرود دچار مرگ مغزی شده بود، با تصمیم همسرش به بیماران نیازمند اهدا شد.فریبا اكبری افزود: با هدف رضایت خداوند و آسایش بیشتر همسرم در آخرت اقدام به اهدای اعضای بدن او كردم و امیدوارم در شب های قدر خداوند از او قبول كند.

•رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران محمودآباد از کسب مقام سوم تیم رباتیک این دانشکده در مسابقات کشوری خبر داد.سیدسیف‌الله مسلمی در جمع خبرنگاران بیان داشت: قطعا همه سازمان‌های دولتی یک رسالت ذاتی در مباحث فرهنگی دارند که ما نیز به عنوان یک نهاد آموزشی سهم بسزایی در این مهم برعهده داریم.

•معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دو میلیارد تومان به پل سمسکنده ساری اختصاص یافت.وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالمبنی بر اینکه معاون عمرانی استاندار مازندران از سخت و زمخت بودن طرح این پل ابراز نارضایتی کرده، گفت:‌ من هم به طرح این پل اعتراض دارم اما اکنون دیگر نمی‌توانیم این پل را خراب کنیم.

•نخستین کانون قرآن ورزش کشور در شهرستان ساری افتتاح شد.همزمان با فرارسیدن شب قدر و ماه نزول قرآن، نخستین کانون قرآنی کشور در اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ساری با حضور مسئولان سیاسی و ورزشی استان افتتاح شد.

•مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق در استان مازندران گفت: عرضه مصنوعات زینتی، طلا و جواهر خارجی و وارداتی در بازار استان ممنوع است.احمدعلی پیشنمازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق در استان مازندران در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید تمام سازمان‌ها به ویژه سازمان‌های فرهنگی در فراهم کردن بستر مناسب برای فرهنگ‌سازی این موضوع اهتمام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : مازندران
نظرات خوانندگان :

ناشناس 21 مرداد 1391
بسيار عالي بود ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.